29 Ekim 2018 Pazartesi

LG Televizyon Ekran Arızası, LG TV Arızası, LG Sattığı Ürünün Arkasında Durmuyor.


LG TV ARIZASI

Sevgili arkadaşlarım bu yazımı sizlere canı gönülden yazıyorum. Bir şikayet olarak ya da herhangi bir markayı karalamak açısından yazdığımı düşünmenizi istemem. Fakat LG marka kurumun beni nasıl rezil, kepaze ettiğini ve sattığı ürünün arkasında nasıl durmadığını sizlerle paylaşmak istedim. Yazıya döktüğüm düşüncelerimin ve hislerimin, siz değerli arkadaşlarıma  maddi ve manevi olarak mağduriyet yaşamamanız açısından faydalı bilgiler olması dileğiyle. Kimsenin mağdur olmasını istemediğim için bu yazıyı sizlerle paylaşmayı kendime bir borç bildim demeyeceğim, sadece içimi dökmek istedim.

Garantisi devam etmekte olan TV'yi alalı henüz 9 ay oldu. Ekran üzerinde yukarıdan aşağıya beyaz renkli şeritler oluştu ve bu şeritler gün geçtikçe çoğalıyor ayrıca netleşiyor da. TV tarafıma ilk ulaştığında çok dikkatli bakıldığında bir tane şerit şeklinde bir çizgi, yukarıdan aşağıya doğru görünüyordu fakat buna çok dikkatli bakarsanız anlıyorsunuz. Ben bu durumu ilk kurulumda servis yetkililerine söylediğimde bana bunun normal olduğunu TV'nin özelliğinden olduğunu söyleyip beni yanılttılar. Sonrasında bu çizgi TV ekranına yayıldı ve belirginleşti dikkatli bakmanıza gerek yok kabak gibi ortada zaten. Tekrar servisi aradım, gelip baktılar eleman yabancı yabancı terimler konuşup bunun normal olduğunu söylüyor. Bana durumu düzgün Türkçe anlatın da bende ne olduğunu anlayayım dediğimde bu durum normal biz bunu LG olarak sorun kabul etmiyorz dediler. Tekrar çağrı merkezini aradım durumu anlattım servis yetkililerinin beni kandırmaya çalıştığını anlattım hatta arızanın resimlerini LG'ye mail attım kendileri gözleriyle gördükleri halde servis sorun değil dediyse sorun yoktur gibiler'inden konuşmalar icra ettiler. Aramadığım yer kalmadı genel müdürlüğe kadar aradım fakat bir türlü sorun kabul ettiremedim bu durumu.Tekrar servis yönlendirdiler bu sefer başka arkadaşlar geldi.

Diyalog aynı şu şekil;

BEN: Kardeşim görüyor musunuz beyaz renkli şeritleri
SERVİS YETKİLİSİ: evet abi görüyorum
SERVİS YETKİLİSİ: biz bu TV'yi götürsekte müdahale etmeden getiririz geri %99
BEN : Neden kardeşim sen sorunu gördüğünü ağzınla itiraf ediyorsun ama
SERVİS YETKİLİSİ: Abi biz bunu sorun olarak görmüyoruz bu durum panelle ilgili. Sen çizgilere takılıp kalma yayınını izle. Sen ne kadar kafaya takarsan bu durumu çizgiler o kadar gözüne batar
DİĞER SERVİS YETKİLİSİ: Abi zaten bu panel sorunu yüzünden LG oledleri  üretmeye başladı diye bir şeyler konuştu ne için konuştu onuda anlamadım

adamlar resmen gözüyle görüp ağzıyla da söyledikleri sorunu bu arıza ama biz kabul etmiyoruz diyor. Arkadaşlar ben bu TV yi 7000 bin Türk Lirasına dişimden tırnağımdan arttırarak hevesle aldım. TV benim için önemli çünkü. İleride sorun yaşamayayım diye en pahalı modellerinden aldım ama daha doğru düzgün kullanmadan TV mahvoldu. İşin enteresan tarafı da bu durum iyice ilerleyecek ve TV bozulacak tamamen bu seferde diyecekler ki garantisi bitmiş. Adamlar resmen sattıkları ürünün arkasında durmuyorlar. Sattık mı sattık parayı aldık mı aldık oh gerisini boş ver mantığıyla hareket eden bir firma. Bu yazdıklarımdan ders alın sakın araştırmadan ürün almayın paranız pul olmasın.


 LG markanın bende kötü etkileri
  • hevesimi kırdı 
  • maddi ve manevi olarak beni mağdur etti.
  • Servis bilgisiz ve ukala
  • Servis görevlileri gözüyle gördüğü sorunu ağzıyla söyledi ve bana normalmiş gibi anlatıp aklımla alay etti. Neymiş efendim biz bunu sorun görmüyoruz. Sorun görmedikleri arızanın resimlerine aşağıda bakabilirsiniz.
  • Sorunu kimse çözmek istemiyor ve herkes topu başka birisine atıyor
  • Bıkkınlık geçirip lanet olsun artık dedirttiriyor
  • Sesimizi duyuracağımız kayda değer bir yetkili yok. Çağrı merkezi ile servis arasında mekik dokuyorsunuz.
  • Servis kalitesi çok düşük
LG markanın bende iyi etkileri
  • yok

Sonuç olarak TV elinizde kalıyor. Garantisi bittiği zamanda izlenilmez hale geliyor

LG MARKASININ SORUN OLARAK KABUL ETMEDİĞİ ARIZA :))))))))))))))))))))))))))))))
MODEL: 65UJ 750V


orijinal boyutu görmek için resmin üzerine tıklayın














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Ekim 2017 Ehliyet Sınavında Çıkmış Sorular

7 EKİM 2017 EHLİYET SINAV SORULARI SORU 1: Ülkemizde ilk yardım gerektiren her durumda, 112 Acil Yardım Servisinin aranması ve gerekl...